Loading...
X

Co by měly splňovat reklamní tašky

Jednou z častých reklamních strategií, které používá v podstatě každá firma, jsou i reklamní předměty. Z nich zdaleka nejběžnější jsou reklamní tašky promodarky.cz. Ty najdeme téměř v každém obchodě. Přesto, aby fungovaly tak, jak by měly, je potřeba, aby měly určité vlastnosti. Pouze po jejich splnění dosáhne největšího efektu.

Tou hlavní z nich je bezesporu nalezení rovnováhy mezi výrobními náklady a životností. Zde je totiž potřeba, aby vydržela co nejdéle, avšak aby částka, kterou platíme za její výrobu, byla co nejmenší. Zároveň s tím je nutné stanovit takovou cenu, abychom dosáhli co nejvyššího zisku.

nejlevnější igelitová taška

Dále je to také materiál. Jako zdaleka nejvhodnější se ukázal plast, avšak z propagačních důvodů je možné použít i plátno či papír. Ty však nepřináší ani zdaleka tak vysoký zisk, neboť http://www.biblenet.cz/app/bible/passage%3Fpath%3DJan%2B3%252C16 nejsou mezi běžnými lidmi tak oblíbené – papírové kvůli své velmi nízké životnosti a plátěné pro svou cenu.

Zde samozřejmě musíme dávat pozor i na to, jak silný plast zvolíme, a také na rozměry. Je zde možné použít klasickou igelitovou tašku, nebo tu levnější, která spíše připomíná silnější sáček. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody a je na nás, abychom zvolili tu, která bude nejlépe souhlasit s naší marketingovou strategií.

klasická papírová taška

Pak je tu vzhled, který musíme řešit. Ani to není tak snadná položka, jak by se mohlo zdát. Samozřejmě, můžeme na tašku jednoduše nechat natisknout jméno naší firmy a případně její logo, avšak to nebude mít ani zdaleka takový efekt. V ideálním případě by měla potenciálního zákazníka zaujmout svým designem, avšak zároveň neodvádět pozornost od našeho jména a loga. To by mělo být vždy tím hlavním, a celkový motiv by jej měl spíše nenápadně zvýrazňovat.

Jistě, splnění veškerých těchto podmínek není jednoduché, zvláště když vezmeme v úvahu, že každá firma má poněkud jiné požadavky. Je tedy potřeba najít takové řešení, které bude nejlepší právě pro nás. Jen tak bude mít tato strategie největší možný úspěch.